Hírek / újdonságok
Banner
Elérhetőségünk

2141 Csömör, Szabadság út 5. 

Csömöri Polgármester Hivatal Épülete Ügyfélszolgálati iroda
Telefonszám: 06 28 744 440

E-mail: csotesz@csomor.hu

Honlap: http://www.csotesz.hu/

facebook.com/csoteszcsomor

Tevékenységünk

Csömör kiemelt zöldterületeinek kezelése, gondozása

zöldterületek karbantartása, növényültetések,

erdészeti és környezetvédelmi feladatok ellátása,

ökoturisztikai projektek koordinálása,

nem közszolgálati hulladékszállítási feladatok koordinálása

iőszakos faültetési és komposztálási akciók

időszakos sitt, és autógumi-gyűjtési akciók


 A lakossági hulladékszállításért felelős közszolgáltató a DTkH Duna-Tisza Közi Hulladékgazdálkodási Nkft. (Kommunális hulladék, szelektív hulladék, zöldhulladék, lom)
Telefonszám: 06 28 561 200. Honlap: https://dtkh.hu/

Ügyfélfogadás

Ügyfélszolgálat (Szabadság út 5.):

Hétfő: 8:00-15:00
Kedd: nincs
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: nincs
Péntek: 8:00-12:00

 


 Ügyintézés:

Közterületi zöldfelülettel kapcsolatos ügyintézés, panasz kezelés

Céginformáció

Székhely cím és központi ügyintézés helye:
2141 Csömör, Szabadság út 5.
Adószám: 12729625-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-089298
KSH szám: 13-09-089298

Ügyvezető:.... Kovácsné Epres Csilla
Pénzügyi
asszisztens:.. Dinnyés-Nagy Krisztina


Minősítési dokumentum

 

Flash-Com Számítástechnika
Üdülő övezeti zsákok átvétele // 2019.03.22 08:45 | PÉNTEK

A Zöld Híd B.I.G.G. Nkft. hirdetménye!

 

Tisztelt Üdülőtulajdonos!

 

Az Ön településének önkormányzati rendelete alapján április 1. – szeptember 30. között minden üdülőtulajdonos a közszolgáltató által biztosított, speciális többlethulladékos zsákba tudja kihelyezni a háztartási hulladékot. A zsákok csak a hulladék gyűjtésére, tárolására szolgálnak, az állandó lakosok által használt szabványos gyűjtőedényt helyettesítik.

 

A speciális többlethulladékos zsákok 2019 április 1. és május 31.  JÚNIUS 28. között átvehetők az Ön településéhez tartozó átvételi ponton.

 

Csömöri Települési Szolgáltató Nonprofit Kft., 2141 Csömör, Szabadság út 5.

április 1-től május 31 JÚNIUS 28-ig hétfő, szerda és péntek 8:00-12:00

 

A 2018.május 25-től kötelezően alkalmazandó GDPR-nak (General Data Protection Regulation – az Európai Unió új adatvédelmi rendelete) köszönhetően Önkormányzatokkal együttműködve változtattunk az átvételi pontok listáján az Önök személyes adataik védelme érdekében.

Az átvételi pont pontos címét és nyitvatartását a mellékelt lista tartalmazza. Jogosultságát igazolványával, az átvétel tényét aláírásával tudja igazolni. Amennyiben Ön nem szerepel a nyilvántartásunkban, kérjük ezt jelezze az átvételi ponton. Ebben az esetben lehetősége van helyben az adatbejelentő lap kitöltésére és ezután a zsákok átvételére. Kérjük hozza magával az adás-vételi szerződésének másolatát vagy egy hivatalos igazolást (Önkormányzattól) arról, hogy a településen üdülővel rendelkezik. Ezek az iratok az adatbejelentő lap mellé csatolandók.

http://www.zoldhid.hu/nkft/Udulo-ovezetek--zsakatvetel/ 

 

Tájékoztatjuk, hogy az április 1. – szeptember 30. közötti időszakra a gyűjtési napok száma szerint a közszolgáltatója 26 alkalommal gyűjti be a hulladékokat. A hulladékkezelési díj megfizetésével Ön 26 db 80 literes többlethulladék zsák átvételére jogosult. A hulladékkezelési díjról szóló számlát negyedévente utólag az NHKV Zrt. postázza Önnek.

 

A kommunális hulladék elszállítása mellett a szelektív és a zöld hulladékot is begyűjtjük, de kizárólag az általunk forgalmazott szelektív és biológiailag lebomló zsákokban. A szelektív hulladék gyűjtésére szolgáló zsákokat térítésmentesen biztosítjuk, a zöld hulladék gyűjtéséhez a biológiailag lebomló zsákok megvásárolhatók az Ön településén található értékesítési pontokon. Az értékesítési pontok pontos címe megtalálható honlapunkon: www.zoldhid.hu Gyűjtési rend menüpont alatt településenként letölthető formában.

 

Amennyiben a hulladékbegyűjtéssel, szállítással kapcsolatosan kérdése merülne fel, forduljon bizalommal hozzánk, készséggel állunk a rendelkezésére.

Elérhetőségeink:

Telefonszámunk: 06 (28) 561-200, E-mail címünk: ugyfelszolgalat@zoldhid.hu

Postacímünk: 2101 Gödöllő, Pf.: 75; 2661 Balassagyarmat, Pf. 101.

Honlapunk: www.zoldhid.hu, Facebook oldalunk: facebook.com/www.zoldhid.hu

 

Köszönjük együttműködésüket!

 

Gödöllő, 2019.03.14.

 

                                                                   a Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. munkatársai

 

 

További tájékoztatás az üdülőkre vonatkozó hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjról:

 

A helyi önkormányzati rendelet szabályozása mellett, a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény V. fejezet 21. pontjának 47. § (4) bekezdése kimondja:

„Az üdülőként nyilvántartott ingatlannal rendelkező tulajdonosok esetében az éves hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj 50 százalékát kell megállapítani.”

 

Szolgáltatás szüneteltetése

 

Felhívjuk figyelmét, hogy üdülőingatlan esetében részleges szüneteltetésre nincs lehetőség, csak a teljes időszakra lehet azt kérvényezni. Amennyiben Ön csak időszakosan használja üdülőingatlanát, abban az esetben is - a törvényi kötelezettségek értelmében - 6 havi szolgáltatást kell igénybe vennie.

A szüneteltetést mindig a tárgyévre vonatkozóan, írásban előre kell igényelni a honlapunkon a Letöltések menüpontban  megtalálható adatbejelentő lap megfelelő rovatának kitöltésével és két közüzemi víz és villanyszámlarészletező (nem csekk) megküldésével.

 

Szüneteltetési kérelmét kérjük, az alábbi címek valamelyikére küldje:

 

ugyfelszolgalat@zoldhid.hu

2101 Gödöllő, Pf.: 75

2661 Balassagyarmat, Pf. 101.

Vissza a hírek oldalra