Hírek / újdonságok
Banner
Elérhetőségünk

2141 Csömör, Szabadság út 5. 

Csömöri Polgármester Hivatal Épülete Ügyfélszolgálati iroda
Telefonszám: 06 28 744 440

E-mail: csotesz@csomor.hu

Honlap: http://www.csotesz.hu/

facebook.com/csoteszcsomor

Tevékenységünk

Csömör kiemelt zöldterületeinek kezelése, gondozása

zöldterületek karbantartása, növényültetések,

erdészeti és környezetvédelmi feladatok ellátása,

ökoturisztikai projektek koordinálása,

nem közszolgálati hulladékszállítási feladatok koordinálása


 A lakossági hulladékszállításért felelős közszolgáltató a Zöld Híd B.I.G.G. Nkft. (Kommunális hulladék, szelektív hulladék, zöldhulladék, lom)
Telefonszám: 06 28 561 200. Honlap: https://www.zoldhid.hu/

Ügyfélfogadás

Ügyfélszolgálat (Szabadság út 5.):

Hétfő: 8:00-15:00
Kedd: Zárva!
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: Zárva!
Péntek: 8:00-12:00

 


 Ügyintézés:

Közterületi zöldfelülettel kapcsolatos ügyintézés, panasz kezelés

Céginformáció

Székhely cím és központi ügyintézés helye:
2141 Csömör, Szabadság út 5.
Adószám: 12729625-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-089298
KSH szám: 13-09-089298

Ügyvezető:.... Kovácsné Epres Csilla
Pénzügyi
asszisztens:.. Dinnyés-Nagy Krisztina


Minősítési dokumentum

 

Flash-Com Számítástechnika
Üdülő övezeti zsákok átvétele // 2019.03.22 08:45 | PÉNTEK

A Zöld Híd B.I.G.G. Nkft. hirdetménye!

 

Tisztelt Üdülőtulajdonos!

 

Az Ön településének önkormányzati rendelete alapján április 1. – szeptember 30. között minden üdülőtulajdonos a közszolgáltató által biztosított, speciális többlethulladékos zsákba tudja kihelyezni a háztartási hulladékot. A zsákok csak a hulladék gyűjtésére, tárolására szolgálnak, az állandó lakosok által használt szabványos gyűjtőedényt helyettesítik.

 

A speciális többlethulladékos zsákok 2019 április 1. és május 31.  JÚNIUS 28. között átvehetők az Ön településéhez tartozó átvételi ponton.

 

Csömöri Települési Szolgáltató Nonprofit Kft., 2141 Csömör, Szabadság út 5.

április 1-től május 31 JÚNIUS 28-ig hétfő, szerda és péntek 8:00-12:00

 

A 2018.május 25-től kötelezően alkalmazandó GDPR-nak (General Data Protection Regulation – az Európai Unió új adatvédelmi rendelete) köszönhetően Önkormányzatokkal együttműködve változtattunk az átvételi pontok listáján az Önök személyes adataik védelme érdekében.

Az átvételi pont pontos címét és nyitvatartását a mellékelt lista tartalmazza. Jogosultságát igazolványával, az átvétel tényét aláírásával tudja igazolni. Amennyiben Ön nem szerepel a nyilvántartásunkban, kérjük ezt jelezze az átvételi ponton. Ebben az esetben lehetősége van helyben az adatbejelentő lap kitöltésére és ezután a zsákok átvételére. Kérjük hozza magával az adás-vételi szerződésének másolatát vagy egy hivatalos igazolást (Önkormányzattól) arról, hogy a településen üdülővel rendelkezik. Ezek az iratok az adatbejelentő lap mellé csatolandók.

http://www.zoldhid.hu/nkft/Udulo-ovezetek--zsakatvetel/ 

 

Tájékoztatjuk, hogy az április 1. – szeptember 30. közötti időszakra a gyűjtési napok száma szerint a közszolgáltatója 26 alkalommal gyűjti be a hulladékokat. A hulladékkezelési díj megfizetésével Ön 26 db 80 literes többlethulladék zsák átvételére jogosult. A hulladékkezelési díjról szóló számlát negyedévente utólag az NHKV Zrt. postázza Önnek.

 

A kommunális hulladék elszállítása mellett a szelektív és a zöld hulladékot is begyűjtjük, de kizárólag az általunk forgalmazott szelektív és biológiailag lebomló zsákokban. A szelektív hulladék gyűjtésére szolgáló zsákokat térítésmentesen biztosítjuk, a zöld hulladék gyűjtéséhez a biológiailag lebomló zsákok megvásárolhatók az Ön településén található értékesítési pontokon. Az értékesítési pontok pontos címe megtalálható honlapunkon: www.zoldhid.hu Gyűjtési rend menüpont alatt településenként letölthető formában.

 

Amennyiben a hulladékbegyűjtéssel, szállítással kapcsolatosan kérdése merülne fel, forduljon bizalommal hozzánk, készséggel állunk a rendelkezésére.

Elérhetőségeink:

Telefonszámunk: 06 (28) 561-200, E-mail címünk: ugyfelszolgalat@zoldhid.hu

Postacímünk: 2101 Gödöllő, Pf.: 75; 2661 Balassagyarmat, Pf. 101.

Honlapunk: www.zoldhid.hu, Facebook oldalunk: facebook.com/www.zoldhid.hu

 

Köszönjük együttműködésüket!

 

Gödöllő, 2019.03.14.

 

                                                                   a Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. munkatársai

 

 

További tájékoztatás az üdülőkre vonatkozó hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjról:

 

A helyi önkormányzati rendelet szabályozása mellett, a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény V. fejezet 21. pontjának 47. § (4) bekezdése kimondja:

„Az üdülőként nyilvántartott ingatlannal rendelkező tulajdonosok esetében az éves hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj 50 százalékát kell megállapítani.”

 

Szolgáltatás szüneteltetése

 

Felhívjuk figyelmét, hogy üdülőingatlan esetében részleges szüneteltetésre nincs lehetőség, csak a teljes időszakra lehet azt kérvényezni. Amennyiben Ön csak időszakosan használja üdülőingatlanát, abban az esetben is - a törvényi kötelezettségek értelmében - 6 havi szolgáltatást kell igénybe vennie.

A szüneteltetést mindig a tárgyévre vonatkozóan, írásban előre kell igényelni a honlapunkon a Letöltések menüpontban  megtalálható adatbejelentő lap megfelelő rovatának kitöltésével és két közüzemi víz és villanyszámlarészletező (nem csekk) megküldésével.

 

Szüneteltetési kérelmét kérjük, az alábbi címek valamelyikére küldje:

 

ugyfelszolgalat@zoldhid.hu

2101 Gödöllő, Pf.: 75

2661 Balassagyarmat, Pf. 101.

Vissza a hírek oldalra